Merken » I-K » Oriëntaalse Vanille « Groepen

Boum Sweet Lollipop Jeanne Arthes voor dames

zoet
vanille
warm kruidig

Boum Sweet Lollipop van Jeanne Arthes is een Oriëntaalse Vanille geur voor dames. Boum Sweet Lollipop werd uitgebracht in 2016. Topnoten zijn Sinaasappel, Kaneel en Peperkoek; hartnoten zijn Gember en Nootmuskaat; Basisnoten zijn Suikerspin en Vanille.

Sinaasappel Kaneel Peperkoek

Gember Nootmuskaat

Suikerspin Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Boum Sweet Lollipop by Jeanne Arthes.

Boum Sweet Lollipop Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jeanne Arthes Boum Sweet Lollipop fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jeanne Arthes Boum Sweet Lollipop, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Boum Sweet Lollipop van Jeanne Arthes naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Boum Sweet Lollipop van Jeanne Arthes geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Vanille
Jil Sander Sensations Ralph Lauren Ralph Hot L`Erbolario Vaniglia e Zenzero Guerlain Shalimar Yellow Gold Limited Edition Patyka Ambre Yves Rocher Vanille Lush Vanillary Honore des Pres Vamp à NY Yves Rocher Cap Nature Noix de Coco Hilde Soliani CiocoRosissimo Carol`s Daughter Almond Cookie Yosh The Heart Is Deceitful Above All Things