Merken » I-K » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

Pastel Mysteria JAFRA voor dames

fris
aquatisch
roos

Pastel Mysteria van JAFRA is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Het parfum bevat Pioenroos, Waterlelie, Fresia, Muskus en Ceder.

Pioenroos Waterlelie Fresia Muskus Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Pastel Mysteria by JAFRA.

Pastel Mysteria Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Pastel Mysteria fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Pastel Mysteria, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Pastel Mysteria van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Pastel Mysteria van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Monotheme Fine Fragrances Venezia Te Blanco & Riso L`Artisan Parfumeur Iris Pallida 2007 Police Eyes For You Hilde Soliani Ti Amo: Ortensia Juliette Has A Gun Citizen Queen Marc Jacobs Daisy Black Edition Sonoma Scent Studio Opal Cristiano Fissore Cashmere for Women Bruno Acampora Seplasia Mariella Burani Messages Sage Machado Coral Givenchy Givenchy Naturally Chic