Merken » I-K » Bloemige « Groepen

muskachtig
zoet
dierlijk
zeepachtig

Pastel van JAFRA is een Bloemige geur voor dames. Het parfum bevat Jasmijn, Oranjebloesem en Muskus.

Jasmijn Oranjebloesem Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Pastel by JAFRA.

Pastel Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Pastel fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Pastel, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Pastel van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Pastel van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Yves Rocher Rose Absolue L`Occitane en Provence Verveine Mandarina Duck Mandarina Duck Rouge Intense Yves Rocher Ming Shu Fleur Rare Il Profvmo Cafe Vert Arrogance Arrogance pour Femme Les Parfums de Rosine Un Zeste de Rose Gucci Flora by Gucci Eau de Parfum Elizabeth Arden 5th Avenue Gold Potter & Moore Orange Flower and Amber Daisy Fuentes Dianoche Love Florascent Ylang