Merken » I-K » Oriëntaals Bloemige « Groepen

patchoeli
tuberoos
witte bloemen
warm kruidig

Jande Original van JAFRA is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Jande Original werd gelanceerd in de jaren 1980. Het parfum bevat Tuberoos (Nachthyacint), Patchouli en Eikenmos.

Tuberoos (Nachthyacint) Patchouli Eikenmos

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jande Original by JAFRA.

Jande Original Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Jande Original fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Jande Original, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jande Original van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jande Original van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Guerlain Nahema Castelbajac Castelbajac Clinique Simply Clinique Antonio Banderas Diavolo per Donna Alessandro Dell` Acqua Alessandro Dell` Acqua Aubusson Perlissima d`Aubusson Collistar Benessere dei Sensi Mango MNG Cut for Woman Germaine Monteil Galore Coty Tribe Nanette Lepore Nanette Frederic Fekkai Femme Fekkai Sensuelle