Merken » I-K » Bloemige « Groepen

Jande JAFRA voor dames

Jande JAFRA voor dames

zoet

Jande van JAFRA is een Bloemige geur voor dames. Jande werd uitgebracht in 2013. Het parfum bevat Orchidee.

Orchidee

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jande by JAFRA.

Jande Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Jande fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Jande, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jande van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jande van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Chopard Wish Turquoise Diamond Liz Claiborne Curve Chill Frederic Malle Lipstick Rose Marks and Spencer Infusion L`Artisan Parfumeur La Chasse aux Papillons Extreme L`Occitane en Provence Notre Flore Jasmin Mariah Carey Luscious Pink Deluxe Edition Parfum Profumi del Forte By Night White Ted Baker W Melange Perfume Blue Box Perfumes - No. 3 Sinfonia di Note Blanc des Cotons Novaya Zarya Elena