Merken » I-K » Bloemige « Groepen

Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals JAFRA voor dames

Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals JAFRA voor dames

roos
groen

Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals van JAFRA is een Bloemige geur voor dames. Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals werd uitgebracht in 2015. Topnoot is Groene noten; hartnoot is Roos; Basisnoot is Hout Noten.

Groene noten

Roos

Hout Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals by JAFRA.

Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jafra Blends Sea Salt & Rose Petals van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Elizabeth Taylor Forever Elizabeth Esteban Oriental Flower Matthew Williamson Matthew Williamson Sheer Estée Lauder Beautiful Spring Veil Acca Kappa Calycanthus Coach Peony Splash Egofacto Poopoo Pidoo CnR Create Pisces Shantara Reve Etoile Maitre Parfumeur et Gantier Jasmin Caron Violette Precieuse Daisy Fuentes Dianoche Night