Merken » I-K » Bloemig Fruitige « Groepen

Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia JAFRA voor dames

Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia JAFRA voor dames

fruitig

Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia van JAFRA is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia werd uitgebracht in 2015. Het parfum bevat Bramen, Jeneverstruik en Magnolia.

Bramen Jeneverstruik Magnolia

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia by JAFRA.

Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jafra Blends Blackberry, Juniper & Magnolia van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Hugo Boss Hugo Woman Cafe Parfums Cafe-Cafe Aftelier Cognac Cindy Crawford Summer Day Lancome Tresor Sparkling Esprit Dynamic Life for Her Harajuku Lovers Harajuku Lovers Music Victoria`s Secret Basic Instinct Yves Saint Laurent Baby Doll Music Box Collector 2007 Oilily Blue Sparkle mark. mark Instant Vacation Next Just Pink