Merken » I-K » Bloemige « Groepen

Gardenia Blossom JAFRA voor dames

Gardenia Blossom JAFRA voor dames

witte bloemen
dierlijk

Gardenia Blossom van JAFRA is een Bloemige geur voor dames. Het parfum bevat Gardenia.

Gardenia

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Gardenia Blossom by JAFRA.

Gardenia Blossom Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Gardenia Blossom fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Gardenia Blossom, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Gardenia Blossom van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Gardenia Blossom van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Nina Ricci Love in Paris Christian Dior I Love Dior Avon Treselle Guerlain Les Quatre Saisons - Muguet de Printemps Bogner Bogner Woman No.1 Shu Uemura Fleur de Rose The Different Company Bois d`Iris Ormonde Jayne Champaca Opus Oils Island Girl: Island (Hawaiian) Demeter Fragrance Jasmine Avon Eternal Magic Teo Cabanel Early Roses