Merken » I-K » Bloemig Aquatische « Groepen

Eau D`Aromes Ozone JAFRA voor dames

fris
aquatisch
ozonisch

Eau D`Aromes Ozone van JAFRA is een Bloemig Aquatische geur voor dames. Topnoten zijn Mandarijn, Bergamot, Citroen en Watermeloen; hartnoten zijn Pioenroos, Jasmijn, Sering, Perzik en Lotus; Basisnoten zijn Ceder, Sandelhout en Muskus.

Mandarijn Bergamot Citroen Watermeloen

Pioenroos Jasmijn Sering Perzik Lotus

Ceder Sandelhout Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Eau D`Aromes Ozone by JAFRA.

Eau D`Aromes Ozone Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Eau D`Aromes Ozone fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Eau D`Aromes Ozone, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Eau D`Aromes Ozone van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Eau D`Aromes Ozone van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Aquatische
Moschino OH! De Moschino Mypa Madonna Nudes 1979 Jean's Michael Kors Island Ella Mikao Yujin Aqua Issey Miyake L`Eau d`Issey Extract Edition Shiro Kuramata Emilio Pucci Acqua 330 Celine Dion Chic Giorgio Armani Acqua di Gioia Daisy Fuentes Dianoche Ocean Daisy Fuentes So Luxurious Eau D`Italie Au Lac Ebba Los Angeles Miss Marisa Nuit