Merken » I-K » Bloemige « Groepen

Eau D`Aromes JAFRA voor dames

Eau D`Aromes JAFRA voor dames

fris

Eau D`Aromes van JAFRA is een Bloemige geur voor dames. Het parfum bevat Citrusvruchten en Bloemige Noten.

Citrusvruchten Bloemige Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Eau D`Aromes by JAFRA.

Eau D`Aromes Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Eau D`Aromes fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Eau D`Aromes, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Eau D`Aromes van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Eau D`Aromes van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Amouage Dia pour Femme Yves Rocher Rose Absolue Lalique Flora Bella Avon Flower by Cynthia Rowley EDP Donna Karan DKNY Be Delicious Message Of Hope Roger & Gallet Eau de Lotus Bleu Jardin de France Rose biehl parfumkunstwerke eo03 April Aromatics Jasmina Laura Ashley Magic Garden Madonna Nudes 1979 Musical Florascent Mimosa