Merken » I-K » Bloemig Fruitige « Groepen

Adorisse Pure Gold JAFRA voor dames

Adorisse Pure Gold JAFRA voor dames

fruitig
zoet

Adorisse Pure Gold van JAFRA is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Het parfum bevat Mandarijn, Perzik en Bloemige Noten.

Mandarijn Perzik Bloemige Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Adorisse Pure Gold by JAFRA.

Adorisse Pure Gold Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Adorisse Pure Gold fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Adorisse Pure Gold, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Adorisse Pure Gold van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Adorisse Pure Gold van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Salvador Dali Laguna Laura Biagiotti Emotion Torrente My Torrente Fragonard Juste un Baiser Van Cleef & Arpels Feerie Donna Karan DKNY Women Summer Ted Lapidus Silk Way The Body Shop White Musk White Hot Summer Anya`s Garden River Cali, prev. Riverside Agatha Agatha Mexx Diversity Amway Sun Dapples