Merken » I-K » Bloemige « Groepen

amber
dierlijk
fruitig
balsemachtig

Adorisse van JAFRA is een Bloemige geur voor dames. Adorisse werd uitgebracht in 1996. Het parfum bevat Mandarijn, Roos en Amber.

Mandarijn Roos Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Adorisse by JAFRA.

Adorisse Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over JAFRA Adorisse fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over JAFRA Adorisse, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Adorisse van JAFRA naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Adorisse van JAFRA geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Stella McCartney Sheer Stella Harajuku Lovers Harajuku Lovers Love Adidas Adidas Originals pour Femme Frederic Malle Lys Mediterranee Floris Stephanotis Il Profvmo Multiflor Line Blanche Jacinthe Tonatto Profumi Solista Crazylibellule and the Poppies Les Divines Alcoves Presque Nue In The Nude Almost Costes Costes 2 Caswell Massey Freesia The Different Company Un Parfum d'Ailleurs et Fleurs Novaya Zarya Milaya Dnem