Merken » I-K » Houtachtig Kruidige « Groepen

J. Casanova pour Homme J. Casanova voor heren

warm kruidig
groen
amber

J. Casanova pour Homme van J. Casanova is een Houtachtig Kruidige geur voor heren. J. Casanova pour Homme werd uitgebracht in 1981. Het parfum bevat Groene noten, Hout Noten, Specerijen en Oriëntaalse noten.

Groene noten Hout Noten Specerijen Oriëntaalse noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about J. Casanova pour Homme by J. Casanova.

J. Casanova pour Homme Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over J. Casanova J. Casanova pour Homme fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over J. Casanova J. Casanova pour Homme, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan J. Casanova pour Homme van J. Casanova naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van J. Casanova pour Homme van J. Casanova geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Kruidige
Cacharel Amor pour Homme Hugo Boss Boss In Motion Green Kenzo Tokyo by Kenzo Hermes Hermessence Paprika Brasil Baldessarini Del Mar Marbella Edition Paul Sebastian Onyx Otto Kern Spring Edition Man CB I Hate Perfume Patchouli Empire Cuba Paris Cuba Blue Avon Herve Leger Homme Profumi di Pantelleria Dammuso Diane von Furstenberg D