Merken » F-H » Aromatische « Groepen

nootachtig
dierlijk
zoet
hartig

Verginita van Hilde Soliani is een Aromatische geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Verginita werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Hilde Soliani. Het parfum bevat Melk en Vlas.

Melk Vlas

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Verginita by Hilde Soliani.

Verginita Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Hilde Soliani Verginita fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Hilde Soliani Verginita, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Verginita van Hilde Soliani naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Verginita van Hilde Soliani geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische
Sonia Rykiel Rykiel Homme Givenchy Very Irresistible Fresh Attitude Summer Sorbet Stephanie de Saint-Aignan Li Altarelli DSH Perfumes Blue-Green: Arnica Demeter Fragrance Lavender Martini Ralph Lauren Polo Red White & Blue Demeter Fragrance Rye Bread L`Occitane en Provence Verbena Summer Secret  2010 Washington Tremlett Hampstead Water Calum Best Calum Yves Rocher Samarkande Lord`s Jester Demeter