Merken » F-H » Aromatisch Kruidige « Groepen

melkachtig
fris
zoet
dierlijk

Hot Milk van Hilde Soliani is een Aromatisch Kruidige geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Hot Milk werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Hilde Soliani. Het parfum bevat Melk en Rode Chili peper.

Perfume rating: 5.00 out of 5 with 2 votes.

Melk Rode Chili peper

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Hot Milk by Hilde Soliani.

Le Feu d'Issey
2 geen ja

Hot Milk Parfumbeoordelingen

delphine67
delphine67

Ik kreeg vandaag de sample hotmilk van Hilde binnen en bij het opdoen had ik meteen gevoel van herkenning. Dit heeft dezelfde kruidige melk achtige geur als Fue.Bij het opdoen ruik ik duidelijk de specerijen, peper en een beetje anijsachtige geur met een zoete vanille. De geur wordt na even op de huid romiger en warmer.De geur krijgt de melkachtig comfortabele noot die ik heel fijn vind om te ruiken. Heerlijk in guur koud winterweer.

Apr
2017

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Hilde Soliani Hot Milk fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Hilde Soliani Hot Milk, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Hot Milk van Hilde Soliani naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Hot Milk van Hilde Soliani geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Kruidige
Carolina Herrera 212 Men a Summer on Ice 2003 Gai Mattiolo Gai Mattiolo Uomo Jardin de France Gingembre Jovan Sex Appeal Demeter Fragrance Always Energetic Demeter Fragrance Fresh Ginger Aramis Aramis Cool Blend Bath and Body Works Chai Anise Alfred Dunhill 51.3 N Sinfonia di Note Poudre d'Epices Brandy Parfums Brandy Zara Zara Man