Merken » F-H » Aromatische Fougere « Groepen

groen
aquatisch
warm kruidig
fris

Evviva van Hilde Soliani is een Aromatische Fougere geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Evviva werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Hilde Soliani. Topnoten zijn Thee en Leisteen; hartnoten zijn Zeenoten en Solar notes; Basisnoten zijn Aromatische specerijen en Waterachtige noten.

Thee Leisteen

Zeenoten Solar notes

Aromatische specerijen Waterachtige noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Evviva by Hilde Soliani.

Evviva Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Hilde Soliani Evviva fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Hilde Soliani Evviva, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Evviva van Hilde Soliani naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Evviva van Hilde Soliani geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische Fougere
Giorgio Armani Emporio Armani Night Ralph Lauren Polo Blue Avon Wild Country Nautica Nautica Competition Yardley English Lavender Bob Mackie Mackie for Men Weil Weil Pour Homme Molinard Lavande Azzaro Pure Lavender Lili Bermuda Navy Mexx Perspective Man Mansfield Georges Feghali Monte Carlo