Merken » F-H » Bloemig Fruitige « Groepen

patchoeli
roos
leer
Soirée d'Été Héloïse de V. voor dames en heren Plaatjes

Soirée d'Été van Héloïse de V. is een Bloemig Fruitige geur voor dames en heren. Soirée d'Été werd uitgebracht in 2014. Topnoten zijn Grapefruit, Bergamot en Neroli (Oranjebloesem); hartnoten zijn Oranjebloesem, Leder en Roos; Basisnoten zijn Patchouli, Ceder en Guaiac hout.

Grapefruit Bergamot Neroli (Oranjebloesem)

Oranjebloesem Leder Roos

Patchouli Ceder Guaiac hout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Soirée d'Été by Héloïse de V..

Soirée d'Été Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Héloïse de V. Soirée d'Été fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Héloïse de V. Soirée d'Été, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Soirée d'Été van Héloïse de V. naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Soirée d'Été van Héloïse de V. geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Escada Escada S Lancetti Etre Special Edition IV Kenzo Ca Sent Beau Elizabeth Arden Green Tea Summer Miss Sixty Miss Sixty Summer Collection 2008 Etat Libre d`Orange Bendelirious Menard L`Eau de Taoyaka Animale Animale Temptation Replay Replay Your Fragrance! for Her Love & Toast Honey Nectar Bogner Bogner for Woman Harajuku Lovers Harajuku Lovers Wicked Style Baby