Merken » F-H » Aromatische « Groepen

Goop 2 Goop voor dames en heren

Goop 2 Goop voor dames en heren

groen

Goop 2 van Goop is een Aromatische geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Goop 2 werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Shisoplant (Japanse Netel), Eikenmos, Heilig Hout (Palo Santo), Limoen, Jeneverstruik, Vetiver, Patchouli, Citroen, Labdanum, Gember, Scharlei, Kruidnagelen, Komijn, Agarhout (Oud) en Berkehout.

Shisoplant (Japanse Netel) Eikenmos Heilig Hout (Palo Santo) Limoen Jeneverstruik Vetiver Patchouli Citroen Labdanum Gember Scharlei Kruidnagelen Komijn Agarhout (Oud) Berkehout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Goop 2 by Goop.

Goop 2 Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Goop Goop 2 fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Goop Goop 2, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Goop 2 van Goop naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Goop 2 van Goop geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatische
Kenzo KenzoKi Ginger Flower (Euphoric) Perry Ellis 360° for Men Burberry Burberry Summer for Men Collistar Benessere Renee L`Eau Puma Urban Motion for Him Acca Kappa White Moss GianMarco Venturi Trybe Hermes Eau de Gentiane Blanche Demeter Fragrance Ginseng Root Parfums Berdoues Lavandula Vera Elizabeth Arden Green Tea Lavender