Merken » F-H » Oriëntaals Bloemige « Groepen

Tough Love George Gina & Lucy voor dames

witte bloemen
patchoeli
groen

Tough Love van George Gina & Lucy is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Tough Love werd uitgebracht in 2017. Topnoot is Bergamot; hartnoten zijn Jasmijn, Oranjebloesem en Lelietje-van-dalen; Basisnoten zijn Amber, Patchouli, Vanille en Vetiver.

Bergamot

Jasmijn Oranjebloesem Lelietje-van-dalen

Amber Patchouli Vanille Vetiver

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tough Love by George Gina & Lucy.

Tough Love Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over George Gina & Lucy Tough Love fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over George Gina & Lucy Tough Love, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tough Love van George Gina & Lucy naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tough Love van George Gina & Lucy geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Boucheron Boucheron Antonio Banderas Diavolo per Donna Al-Rehab Balkis Bond No 9 Chinatown Lancome Tresor Elixir Benetton United Colors of Benetton Woman Bijan Bijan Ocean Pacific OP Blend for Women Penhaligon`s Night Scented Stock Blumarine Bellissima Parfum Intense Vero Profumo rubj eau de parfum S.T. Dupont Miss Dupont