Merken » F-H » Houtachtig « Groepen

OM Gap voor dames en heren

balsemachtig
rokerig
oudh

OM van Gap is een Houtachtig geur voor dames en heren. OM werd uitgebracht in 2001. De Parfumeur achter dit parfum is IFF. Topnoten zijn Gember, Koriander, Lotus, Ceder en Groene noten; hartnoten zijn Wierook en Olibanum (kerkwierook); Basisnoten zijn Sandelhout, Agarhout (Oud) en Peru Balsem.

Gember Koriander Lotus Ceder Groene noten

Wierook Olibanum (kerkwierook)

Sandelhout Agarhout (Oud) Peru Balsem

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about OM by Gap.

OM Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Gap OM fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Gap OM, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan OM van Gap naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van OM van Gap geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig
Canali Summer Night Sergio Tacchini Sergio Tacchini Uomo Alfred Dunhill Dunhill Fresh Demeter Fragrance Giant Sequoia Le Labo Vanille 44 Paris Susanne Lang Tamboti Wood Givenchy Pi Neo 2010 Jacomo Ambro de Jacomo Sage Machado Pearl D.S. & Durga Cedar Sprezzatura 732 Cascante d’Amore Molinard Patchouli Intense