Merken » F-H » Citrus « Groepen

Day Gap voor dames en heren

Day Gap voor dames en heren

groen

Day van Gap is een Citrus geur voor dames en heren. Day werd uitgebracht in 1994. Topnoten zijn Bergamot, Grapefruit en Citroen; hartnoten zijn Lavendel, Lelie, Groene bladeren en Roos; Basisnoten zijn Eikenmos, Muskus en Hout Noten.

Bergamot Grapefruit Citroen

Lavendel Lelie Groene bladeren Roos

Eikenmos Muskus Hout Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Day by Gap.

Day Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Gap Day fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Gap Day, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Day van Gap naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Day van Gap geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus
Oscar de la Renta Oscar Citrus Cattier Eau de Matin Memo Paris Voyages Naturels - Grapefruit From Argentina Van Gils Between Sheets Czech & Speake Neroli Lili Bermuda Fresh Water Tonatto Profumi Iss Creed Citrus Bigarrade M. Micallef Pomelos Sprezzatura 768 Аrs Amandi Detaille Fleur Bond No 9 Texas