Merken » F-H » Oriëntaalse Vanille « Groepen

zoet
vanille
melkachtig
zout

Vanilla Custard van Ganache Parfums is een Oriëntaalse Vanille geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Vanilla Custard werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Jarekhye Covarrubias. Het parfum bevat Vanillestokje, Boter, Vanille, Bruine suiker, Melk, Slagroom, Zeezout en Sandelhout.

Vanillestokje Boter Vanille Bruine suiker Melk Slagroom Zeezout Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Vanilla Custard by Ganache Parfums.

Vanilla Custard Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Ganache Parfums Vanilla Custard fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Ganache Parfums Vanilla Custard, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Vanilla Custard van Ganache Parfums naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Vanilla Custard van Ganache Parfums geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Vanille
Comptoir Sud Pacifique Vanille Coco Montale Chocolate Greedy Molinard Fleur de Chocolat Alexandre Barthet Barth Boadicea the Victorious Adoration Demeter Fragrance Hershey’s Special Dark Yves Rocher Noix de Coco de Malaisie Damien Bash Parfum Lucifer Sin Romane Jet 365 Romantic Getaway Hilde Soliani Doolciiisssimo Hilde Soliani CiocoRosissimo Intelligent Nutrients Seductive