Merken » F-H » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

groen
fruitig
fris
Kokosnoot

Tropical Iced Tea van Ganache Parfums is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Tropical Iced Tea werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Jarekhye Covarrubias. Het parfum bevat Zwarte thee, Groene thee, Kokosnoot, Citroengras, Mangobloesem, Passievrucht en White Musk.

Zwarte thee Groene thee Kokosnoot Citroengras Mangobloesem Passievrucht White Musk

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tropical Iced Tea by Ganache Parfums.

Tropical Iced Tea Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Ganache Parfums Tropical Iced Tea fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Ganache Parfums Tropical Iced Tea, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tropical Iced Tea van Ganache Parfums naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tropical Iced Tea van Ganache Parfums geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Kylie Minogue Sweet Darling Estée Lauder Pleasures Delight Lulu Castagnette LuluCastagnette IVR Swiss Group Eaudesalpes Mora & Almizcle (HIDRATANTE) Bijan Bijan VIP Women Voluspa Vanity Sarantis B.U. Fantasy Ulric de Varens Mini Purple Corine de Farme Witch Corn Etienne Aigner Clear Day Molinard Tendre Friandise Strange Invisible Perfumes Tahitian Honey