Merken » F-H » Bloemig Fruitige « Groepen

fruitig
muskachtig
witte wijn
bitter

Summer Sangria van Ganache Parfums is een Bloemig Fruitige geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Summer Sangria werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Jarekhye Covarrubias. Het parfum bevat Witte wijn, Perzik, aardbei, Artemisia dracunculus, Ceder, Sandelhout en White Musk.

Witte wijn Perzik aardbei Artemisia dracunculus Ceder Sandelhout White Musk

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Summer Sangria by Ganache Parfums.

Summer Sangria Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Ganache Parfums Summer Sangria fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Ganache Parfums Summer Sangria, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Summer Sangria van Ganache Parfums naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Summer Sangria van Ganache Parfums geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Guerlain Colours of Love Lanvin Eclat d’Arpège Summer 2007 Cacharel Amor Amor Eau Fraiche 2005 Guerlain Aqua Allegoria Figue - Iris Ted Lapidus Fantasme Yves Saint Laurent Baby Doll Magic Emanuel Ungaro Apparition Facets Jean Patou Hip Ulric de Varens Mini Love Van Cleef & Arpels Feerie Eau de Toilette Loewe Loewe L Paris Hilton Passport Paris