Merken » F-H » Aromatisch Aquatische « Groepen

aquatisch
fris
fruitig
Amongst Waves Gallagher Fragrances voor dames en heren Plaatjes

Amongst Waves van Gallagher Fragrances is een Aromatisch Aquatische geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Amongst Waves werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Daniel Gallagher. Topnoten zijn Gember, Groene appel, Meloen, Limoen, Sinaasappel en Granaatappel; hartnoten zijn Water noten, Iris, Zeezout en Tulp; Basisnoten zijn Patchouli en Vanille.

Gember Groene appel Meloen Limoen Sinaasappel Granaatappel

Water noten Iris Zeezout Tulp

Patchouli Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Amongst Waves by Gallagher Fragrances.

Amongst Waves Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Gallagher Fragrances Amongst Waves fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Gallagher Fragrances Amongst Waves, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Amongst Waves van Gallagher Fragrances naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Amongst Waves van Gallagher Fragrances geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Aquatische
Comptoir Sud Pacifique Aqua Motu Eau de Toilette Paris Hilton Just Me for Man Eden Park Eden Park L`Eau de Sport Glacee L`Erbolario Periplo Pacsun Kirra Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men Summer Edition Thymes Azur Skeem Sea Spray Yves Rocher Transat Tiens Envol Tommy Bahama Set Sail Martinique Strange Invisible Perfumes Peloponnesian