Merken » F-H » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

fruitig
fris
muskachtig
witte bloemen

Nar van Farmasi is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor heren. Topnoten zijn Citroen, Nectarine en Ananas; hartnoten zijn Jasmijn, Thee en Suikerspin; Basisnoten zijn Muskus, Patchouli en Ceder.

Citroen Nectarine Ananas

Jasmijn Thee Suikerspin

Muskus Patchouli Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Nar by Farmasi.

Nar Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Farmasi Nar fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Farmasi Nar, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Nar van Farmasi naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Nar van Farmasi geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Deborah Be Gourmand - Candy Fruit Betsey Johnson Betsey Johnson Bath and Body Works Brown Sugar & Fig Maitre Parfumeur et Gantier Secrete Datura Koto Parfums Hello Kitty Victoria`s Secret Coconut Passion So...? So...? Sinful Ulric de Varens Mini Vanille O Boticario Egeo Dolce Molinard 1849 Collection Iles D'Or En Voyage Perfumes Carmel de Ville Ex Floribus Vinis Fragranza Nº 2 Armenica Vulgaris