Merken » D E » Oriëntaals Bloemige « Groepen

witte bloemen
fruitig
amber
zoet

Theresa van Evaflor is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Theresa werd uitgebracht in 2011. Topnoten zijn Oranjebloesem, Bergamot en Mandarijn; hartnoten zijn Tuberoos (Nachthyacint), Iris, Pruim en Perzik; Basisnoten zijn Vetiver, Eikenmos, Patchouli en Amber.

Oranjebloesem Bergamot Mandarijn

Tuberoos (Nachthyacint) Iris Pruim Perzik

Vetiver Eikenmos Patchouli Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Theresa by Evaflor.

Theresa Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Evaflor Theresa fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Evaflor Theresa, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Theresa van Evaflor naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Theresa van Evaflor geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Al-Rehab Taif Demeter Fragrance HOTKISS Heart Breaker Dorin Un Air de Paris (pink) Alex Curran Alex Lubin Nuit de Longchamp Natori Natori Tsi-La Organic Kesu Mila Schön `00 Rasasi Al Ward Al Musk Juliet Stewart Juliet Lancome Tresor Diamant Noir Judith Leiber Judith Leiber Night