Merken » D E » Bloemig Groene « Groepen

Butterfly Euphorium Brooklyn voor dames en heren

Butterfly Euphorium Brooklyn voor dames en heren

groen
kruiden
Butterfly Euphorium Brooklyn voor dames en heren Plaatjes Butterfly Euphorium Brooklyn voor dames en heren Plaatjes Butterfly Euphorium Brooklyn voor dames en heren Plaatjes

Butterfly van Euphorium Brooklyn is een Bloemig Groene geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Butterfly werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Stephen Dirkes. Het parfum bevat Viooltje, Sering, Lavendel, Geranium, Goudsbloem, Munt, Laurier, Hysop, Kruidige noten, Salie, Artemisia dracunculus, Honingklaver, Gras, mos en Water noten.

Viooltje Sering Lavendel Geranium Goudsbloem Munt Laurier Hysop Kruidige noten Salie Artemisia dracunculus Honingklaver Gras mos Water noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Butterfly by Euphorium Brooklyn.

Butterfly Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Euphorium Brooklyn Butterfly fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Euphorium Brooklyn Butterfly, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Butterfly van Euphorium Brooklyn naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Butterfly van Euphorium Brooklyn geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Al-Rehab Nebras Bath and Body Works Blushing Cherry Blossom Leonard Leonard de Leonard Floris Edwardian Bouquet Floris Seringa Floris Lily of the Valley Molyneux Modern Quartz Atelier Flou Paradis Paradis Jean Charles Brosseau Fleurs d`Ombre Violette - Menthe Christian Dior Les Creations de Monsieur Dior Diorissimo Extrait de Parfum Yosh Stargazer 7.71 Lostmarch L’eau de l’Hermine