Merken » D E » Houtachtig Bloemige Musk « Groepen

Acqua Di Iris Ermenegildo Zegna voor heren

Acqua Di Iris Ermenegildo Zegna voor heren

balsemachtig
Acqua Di Iris Ermenegildo Zegna voor heren Plaatjes

Acqua Di Iris van Ermenegildo Zegna is een Houtachtig Bloemige Musk geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. Acqua Di Iris werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Viooltjesblad en Specerijen; hartnoot is Iris; Basisnoten zijn Labdanum, Hout Noten, Sandelhout en Muskus.

Bergamot Viooltjesblad Specerijen

Iris

Labdanum Hout Noten Sandelhout Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Acqua Di Iris by Ermenegildo Zegna.

Acqua Di Iris Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Ermenegildo Zegna Acqua Di Iris fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Ermenegildo Zegna Acqua Di Iris, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Acqua Di Iris van Ermenegildo Zegna naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Acqua Di Iris van Ermenegildo Zegna geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Bloemige Musk
Chanel Egoiste Platinum Salvatore Ferragamo Incanto Pour Homme Moschino Uomo? Comptoir Sud Pacifique Bois De Filao Antonio Banderas Antonio ID Parfums Exterieur Nuit Liz Claiborne Graphite Blue by Realities Etro Royal Pavillon Lancome Magnifique Jardin de France Inahe Christian Dior Fahrenheit Absolute Costamor Sugarwood