Merken » D E » Bloemig Fruitige « Groepen

fruitig
roos
balsemachtig
La Diva Mon Amour Emanuel Ungaro voor dames Plaatjes

La Diva Mon Amour van Emanuel Ungaro is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. La Diva Mon Amour werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Mandarijn, Framboos en Zwarte bes; hartnoten zijn Bulgaarse Roos, Fresia en Zoethout; Basisnoten zijn Tonkaboon, Peru Balsem en Muskus.

Mandarijn Framboos Zwarte bes

Bulgaarse Roos Fresia Zoethout

Tonkaboon Peru Balsem Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about La Diva Mon Amour by Emanuel Ungaro.

La Diva Mon Amour Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Emanuel Ungaro La Diva Mon Amour fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Emanuel Ungaro La Diva Mon Amour, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan La Diva Mon Amour van Emanuel Ungaro naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van La Diva Mon Amour van Emanuel Ungaro geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Entre Filles Saison 1 Oscar de la Renta Oscar Tropical Flower Christian Lacroix Eau Florale Bleue Abercrombie & Fitch 8 Victoria`s Secret Dream Angels Heavenly Gold Edition Tartine et Chocolat Ptisenbon Lovely Cherry Victoria`s Secret Dream Angels Wish Crazylibellule and the Poppies L`Olfactive 127 Fresh Strawberry Flowers Arno Sorel Sensuelle Arno Sorel It Is Pinky Romane Vida Birds of Paradise