Merken » D E » Bloemig Fruitige « Groepen

vanille
fruitig
balsemachtig
Apparition Limited Edition Emanuel Ungaro voor dames Plaatjes

Apparition Limited Edition van Emanuel Ungaro is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Apparition Limited Edition werd gelanceerd in de jaren 2010. Topnoten zijn Framboos en Paprikapoeder; hartnoten zijn Roos en Passiebloem; Basisnoten zijn Patchouli, Heliotroop (Vanillebloem), Tonkaboon, Amber en Vanille.

Framboos Paprikapoeder

Roos Passiebloem

Patchouli Heliotroop (Vanillebloem) Tonkaboon Amber Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Apparition Limited Edition by Emanuel Ungaro.

Apparition Limited Edition Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Emanuel Ungaro Apparition Limited Edition fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Emanuel Ungaro Apparition Limited Edition, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Apparition Limited Edition van Emanuel Ungaro naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Apparition Limited Edition van Emanuel Ungaro geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Iceberg Fluid Woman Avon Be ... Kissable! Elizabeth Taylor Diamonds and Sapphires Betty Barclay Betty Barclay in LOVE Anna Sui Flight Of Fancy Michael Kors Island Hawaii Morgan Love Love de Toi Glossy Juventus 1897 Woman Bruno Banani About Women s.Oliver Superior Custo Barcelona Pure Custo Barcelona Woman Katy Perry Purr