Merken » D E » Bloemig Aquatische « Groepen

Sunflowers Sunlight Kiss Elizabeth Arden voor dames

fruitig
witte bloemen
Sunflowers Sunlight Kiss Elizabeth Arden voor dames Plaatjes

Sunflowers Sunlight Kiss van Elizabeth Arden is een Bloemig Aquatische geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Sunflowers Sunlight Kiss werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Mandarijn, Japanse Loquat en Appelblad; hartnoten zijn Schijnhulst (Osmanthus), Cyclamen, Roos, Jasmijn en Ozonische Noten; Basisnoten zijn Drijfhout, Muskus en Solar notes.

Bergamot Mandarijn Japanse Loquat Appelblad

Schijnhulst (Osmanthus) Cyclamen Roos Jasmijn Ozonische Noten

Drijfhout Muskus Solar notes

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Sunflowers Sunlight Kiss by Elizabeth Arden.

Sunflowers Sunlight Kiss Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Elizabeth Arden Sunflowers Sunlight Kiss fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Elizabeth Arden Sunflowers Sunlight Kiss, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Sunflowers Sunlight Kiss van Elizabeth Arden naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Sunflowers Sunlight Kiss van Elizabeth Arden geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Aquatische
Laura Biagiotti Tempore Donna Escada Sunset Heat L`Artisan Parfumeur Mure et Musc Extreme GianMarco Venturi GianMarco Venturi Women Fiorucci Glittery Gianfranco Ferre In The Mood For Love Oriflame Elvie Summer Magic Maitre Parfumeur et Gantier Rose Muskissime Regency Cosmetics Sassique Benetton Benetton Giallo Woman Sarantis B.U. Rockmantic Carol`s Daughter Jamaican Punch