Merken » D E » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

fris
balsemachtig
vanille
5th Avenue NYC Uptown Elizabeth Arden voor dames Plaatjes

5th Avenue NYC Uptown van Elizabeth Arden is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. 5th Avenue NYC Uptown werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Roze peper, Witte wijn en Petitgrain olie (stengels en blaadjes); hartnoten zijn Cyclamen, Japanse kers bloesem, Magnolia en Klimop; Basisnoten zijn Vanille, Tonkaboon, Sandelhout en Muskus.

Roze peper Witte wijn Petitgrain olie (stengels en blaadjes)

Cyclamen Japanse kers bloesem Magnolia Klimop

Vanille Tonkaboon Sandelhout Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about 5th Avenue NYC Uptown by Elizabeth Arden.

5th Avenue NYC Uptown Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Elizabeth Arden 5th Avenue NYC Uptown fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Elizabeth Arden 5th Avenue NYC Uptown, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan 5th Avenue NYC Uptown van Elizabeth Arden naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van 5th Avenue NYC Uptown van Elizabeth Arden geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Lolita Lempicka Lolita Lempicka Eau de Toilette Christian Dior Dior Me, Dior Me Not Esteban Patchouli Esteban Tourbillon de thé Montale White Musk Kylie Minogue Sexy Darling Byblos Essence Miya Shinma Kaze Molinard Violette Boadicea the Victorious Powerful Chloe Love Sprezzatura 707 Dolce Amoretto