Merken » D E » Bloemige « Groepen

Chantilly Eau de Vie Dana voor dames

witte bloemen
amber
balsemachtig
Chantilly Eau de Vie Dana voor dames Plaatjes Chantilly Eau de Vie Dana voor dames Plaatjes

Chantilly Eau de Vie van Dana is een Bloemige geur voor dames. Chantilly Eau de Vie werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Peer en Cassis; hartnoten zijn Plumeria, Gardenia en Arabische Jasmijn (Sambac); Basisnoten zijn Madagascar Vanille, Sandelhout en Amber.

Peer Cassis

Plumeria Gardenia Arabische Jasmijn (Sambac)

Madagascar Vanille Sandelhout Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Chantilly Eau de Vie by Dana.

Chantilly Eau de Vie Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Dana Chantilly Eau de Vie fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Dana Chantilly Eau de Vie, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Chantilly Eau de Vie van Dana naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Chantilly Eau de Vie van Dana geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Christian Dior Pure Poison Paul Smith Paul Smith Women Aveda Rose Attar Dorin Un Air de Damas Tubereuse Clean Clean Simply Soap B Never Too Busy To Be Beautiful B Scent Bvlgari Jasmin Noir Eau de Toilette s.Oliver s.Oliver Hot Edition Women Demeter Fragrance Funeral Home Lisa Hoffman Madagarcar Orchid Emilio Pucci Vivara Turquoise Edition TerraNova Plumeria