Merken » C » Houtachtig Kruidige « Groepen

Must de Cartier Pour Homme Vert Anis Cartier voor heren

zacht kruidig
warm kruidig
kaneel

Must de Cartier Pour Homme Vert Anis van Cartier is een Houtachtig Kruidige geur voor heren. Must de Cartier Pour Homme Vert Anis werd uitgebracht in 2001. De Parfumeur achter dit parfum is Nathalie Feisthauer. Topnoten zijn Bergamot, Groene mandarijn, Grapefruit, Koriander en Anjer; hartnoten zijn Kaneel en Gember; Basisnoten zijn Anijs, Sandelhout, Vetiver, Patchouli, Muskus en Ceder.

Bergamot Groene mandarijn Grapefruit Koriander Anjer

Kaneel Gember

Anijs Sandelhout Vetiver Patchouli Muskus Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Must de Cartier Pour Homme Vert Anis by Cartier.

Must de Cartier Pour Homme Vert Anis Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Cartier Must de Cartier Pour Homme Vert Anis fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Cartier Must de Cartier Pour Homme Vert Anis, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Must de Cartier Pour Homme Vert Anis van Cartier naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Must de Cartier Pour Homme Vert Anis van Cartier geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Kruidige
Carolina Herrera Chic For Men Chanel Egoiste Karl Lagerfeld Lagerfeld Men L`Artisan Parfumeur Mechant Loup Nicolai Parfumeur Createur New York Bois 1920 Come la Luna Agustin Davila Agustin Davila for Men Annick Goutal Mandragore Pourpre Aesop Marrakech Mazzolari Lui Chantecaille Vetyver Le Labo Chant De Bois