Merken » C » Leerachtige « Groepen

vanille
leer
dierlijk
patchoeli
CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes

CH Privée van Carolina Herrera is een Leerachtige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. CH Privée werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Dominique Ropion. Het parfum bevat Schijnhulst (Osmanthus), Kaviaar, Patchouli, Vanille en Leder.

Schijnhulst (Osmanthus) Kaviaar Patchouli Vanille Leder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about CH Privée by Carolina Herrera.

CH Privée Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Carolina Herrera CH Privée fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Carolina Herrera CH Privée, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan CH Privée van Carolina Herrera naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van CH Privée van Carolina Herrera geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Leerachtige
Giorgio Armani Armani Prive Cologne Spray Cuir Amethyste Versace Versace L'Homme Guerlain Cuir Beluga English Leather English Leather Black Aubusson Aubusson Homme Odori Cuoio Adidas Adidas Dare Jack Black Jack Black Signature Black Mark Canali Canali dal 1934 Serge Lutens Boxeuses L`Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore Christian Dior La Collection Couturier Parfumeur Leather Oud