Merken » B » Oriëntaalse Vanille « Groepen

balsemachtig
vanille
muskachtig
warm kruidig
Vanille de Zanzibar Boucheron voor dames en heren Plaatjes Vanille de Zanzibar Boucheron voor dames en heren Plaatjes Vanille de Zanzibar Boucheron voor dames en heren Plaatjes

Vanille de Zanzibar van Boucheron is een Oriëntaalse Vanille geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Vanille de Zanzibar werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Nathalie Lorson. Topnoten zijn Peer , Mandarijn en Jasmijn; hartnoten zijn Bourbon Vanille, Heliotroop (Vanillebloem) en Peru Balsem; Basisnoten zijn White Musk, Sandelhout en Patchouli.

Peer Mandarijn Jasmijn

Bourbon Vanille Heliotroop (Vanillebloem) Peru Balsem

White Musk Sandelhout Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Vanille de Zanzibar by Boucheron.

Vanille de Zanzibar Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Boucheron Vanille de Zanzibar fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Boucheron Vanille de Zanzibar, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Vanille de Zanzibar van Boucheron naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Vanille de Zanzibar van Boucheron geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Vanille
Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot Keiko Mecheri Gourmandises Mugler Angel Forever Montale Sweet Oriental Dream Coty Vanilla Musk Aquolina Pink Sugar Sensual Ayala Moriel Sahleb Les Petits Plaisirs Patchouli Envoutant Laurence Dumont Vanille Frangipanier Laurence Dumont Vanille Chocolat Yves Rocher Cap Nature Noix de Coco Demeter Fragrance Chococat