Merken » A » Bloemig Fruitige « Groepen

fruitig
zoet
fris
Luminata Avon voor dames Plaatjes Luminata Avon voor dames Plaatjes

Luminata van Avon is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Luminata werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Peer en Framboos; hartnoot is Pioenroos; Basisnoot is Hout Noten.

Peer Framboos

Pioenroos

Hout Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Luminata by Avon.

Luminata Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Avon Luminata fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Avon Luminata, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Luminata van Avon naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Luminata van Avon geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Celine Dion Celine Dion Iceberg Fluid Woman Davidoff Cool Water Game Happy Summer Givenchy Jardin d'Interdit My Lovely Butterfly Yves Saint Laurent Young Sexy Lovely Collector Edition Radiant 2008 Givenchy Be Givenchy Iceberg Iceberg Oriflame After Hours Opus Oils Burlesque: Siren M. Micallef Floral s.Oliver Superior Jessica Simpson Juicy Dessert