Merken » A » Bloemig Fruitige « Groepen

Frozen Lavanda Avon voor dames

kruiden
zoet
Frozen Lavanda Avon voor dames Plaatjes

Frozen Lavanda van Avon is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Frozen Lavanda werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Appel, Lavendel en Bergamot; hartnoot is Jasmijn; Basisnoten zijn Vanille, Amber en Muskus.

Appel Lavendel Bergamot

Jasmijn

Vanille Amber Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Frozen Lavanda by Avon.

Frozen Lavanda Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Avon Frozen Lavanda fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Avon Frozen Lavanda, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Frozen Lavanda van Avon naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Frozen Lavanda van Avon geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Boucheron Jaipur Givenchy Jardin d'Interdit Puma Puma Limited Edition Woman Givenchy Eau de Givenchy Torrente My Torrente Estée Lauder Beautiful Summer Fun 2008 Donna Karan DKNY Red Delicious Charmingly Delicious Oilily Papilon Novae Plus Pearl Blue Satellite Corrida GianMarco Venturi GianMarco Venturi Women O Boticario Tarsila