Merken » A » Oriëntaalse « Groepen

witte bloemen
zoet
amber
Le Parfait Armaf voor heren Plaatjes

Le Parfait van Armaf is een Oriëntaalse geur voor heren. Topnoten zijn Bergamot, Zwarte bes, Ananas en Citroen; hartnoten zijn Roos, Kruidige geurnoten en Jasmijn; Basisnoten zijn Ambergris, Muskus, Vanille en Patchouli.

Bergamot Zwarte bes Ananas Citroen

Roos Kruidige geurnoten Jasmijn

Ambergris Muskus Vanille Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Le Parfait by Armaf.

Le Parfait Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Armaf Le Parfait fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Armaf Le Parfait, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Le Parfait van Armaf naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Le Parfait van Armaf geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Annick Goutal Myrrhe Ardente Avon Surrender Yves Saint Laurent Opium Légendes de Chine eau de Parfum Yves Saint Laurent Opium Eau D'ete Summer Fragrance Guerlain Eau de Lit Mugler A*Men Pure Coffee Matthew Williamson Warm Sand Al Haramain Perfumes Attar Al Kaaba Comme des Garcons Comme des Garcons Series 7 Sweet: Spicy Cocoa Paolo Gigli Excentrique pour Femme Calypso Christiane Celle Calypso Ambre Maitre Parfumeur et Gantier Or des Indes