Merken » A » Aromatisch Kruidige « Groepen

Bois Nuit Armaf voor heren

Bois Nuit Armaf voor heren

warm kruidig
Bois Nuit Armaf voor heren Plaatjes

Bois Nuit van Armaf is een Aromatisch Kruidige geur voor heren. Topnoten zijn Grapefruit, Roze peper, Munt en Bergamot; hartnoten zijn Gember, Lavendel, Nootmuskaat en Kaneel; Basisnoten zijn Amber, Ceder, Patchouli, Vanille en Vetiver.

Grapefruit Roze peper Munt Bergamot

Gember Lavendel Nootmuskaat Kaneel

Amber Ceder Patchouli Vanille Vetiver

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Bois Nuit by Armaf.

Bois Nuit Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Armaf Bois Nuit fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Armaf Bois Nuit, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Bois Nuit van Armaf naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Bois Nuit van Armaf geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Kruidige
The Body Shop Kistna L`Erbolario Absinthium Geo. F. Trumper Bay Rum Cologne Pierre Guillaume PG12 Hyperessence Matale Demeter Fragrance Always Energetic Roxana Illuminated Perfume Chocolate: Figure 3: La Foret Parfums Berdoues Cardamomum Vegetalis Brandy Parfums Brandy Fragonard Mensonge Demeter Fragrance Gingerale Ana Salazar Silencio Eden Classic Rapport