Merken » A » Houtachtig « Groepen

Bois Luxura Armaf voor heren

Bois Luxura Armaf voor heren

Bois Luxura van Armaf is een Houtachtig geur voor heren. Topnoten zijn Basilicum, Groene noten, Salie en Lavendel; hartnoten zijn Mimosa, Viooltje en Iris; Basisnoten zijn Ceder, Patchouli, Vetiver en Amber.

Basilicum Groene noten Salie Lavendel

Mimosa Viooltje Iris

Ceder Patchouli Vetiver Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Bois Luxura by Armaf.

Bois Luxura Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Armaf Bois Luxura fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Armaf Bois Luxura, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Bois Luxura van Armaf naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Bois Luxura van Armaf geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig
Versace Green Jeans Givenchy Very Irresistible Summer for Men 2006 Xerjoff Modoc Krizia Krizia Uomo Pacifica Tibetan Mountain Temple Les Nez Turtle Vetiver D.S. & Durga Cedar Arno Sorel Shaman Platinum Teufels Kuche Demonic Slayer Maison Francis Kurkdjian Trianon Palace Versailles Givenchy Ange ou Demon Poesie d’un Parfum d’Hiver Santal d’Hiver Parah Black Touch