Merken » A » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

Beau Acute Armaf voor heren

Beau Acute Armaf voor heren

groen
Beau Acute Armaf voor heren Plaatjes

Beau Acute van Armaf is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor heren. Topnoten zijn Citroen, Sinaasappel, Petitgrain olie (stengels en blaadjes) en Bergamot; hartnoten zijn Jasmijn, Lavendel, Roos, Salie en Rozemarijn; Basisnoten zijn Ceder, Muskus, Sandelhout en Vetiver.

Citroen Sinaasappel Petitgrain olie (stengels en blaadjes) Bergamot

Jasmijn Lavendel Roos Salie Rozemarijn

Ceder Muskus Sandelhout Vetiver

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Beau Acute by Armaf.

Beau Acute Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Armaf Beau Acute fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Armaf Beau Acute, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Beau Acute van Armaf naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Beau Acute van Armaf geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Calvin Klein Eternity Purple Orchid Ralph Lauren Glamourous Daylight Givenchy Amarige Ylang-Ylang de Mayotte  2006 Alviero Martini GeoBlack Woman Rance 1795 Rue Rance Eau Impire Liz Claiborne Mambo Mix Acqua di Parma Acqua di Parma Iris Nobile Edizione Speciale 2008 Jardin de France Anandita Ella Mikao Yujin Feroce Bath and Body Works Twilight Woods Salvador Dali Little Kiss Me Kimora Lee Simmons Baby Phat Dare Me