Merken » A » Oriëntaalse « Groepen

Aura Armaf voor dames en heren

Aura Armaf voor dames en heren

Aura Armaf voor dames en heren Plaatjes

Aura van Armaf is een Oriëntaalse geur voor dames en heren. Topnoten zijn Appel, Zwarte kardemom, Citroen en Bergamot; hartnoten zijn Geranium, Lavendel, Peper, Viooltje en Iris; Basisnoten zijn Amber, Muskus, Sandelhout en Vetiver.

Appel Zwarte kardemom Citroen Bergamot

Geranium Lavendel Peper Viooltje Iris

Amber Muskus Sandelhout Vetiver

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Aura by Armaf.

Aura Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Armaf Aura fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Armaf Aura, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Aura van Armaf naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Aura van Armaf geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Celine Celine Oriental Summer Benetton Benetton Hot Ulric de Varens Lily Prune Sublime Vanilla Escentric Molecules Molecule 02 Loewe Solo Loewe Comptoir Sud Pacifique Cristal de Musc Adrienne Vittadini Adrienne Vittadini Jardin de France Angelique Tonatto Profumi Amir Rasasi Al Oudh Al Mumaiz Mona di Orio Ambre Custo Barcelona Pure Custo Barcelona Man