Merken » A » Houtachtig Kruidige « Groepen

The Secret Temptation Antonio Banderas voor heren

balsemachtig
vanille
witte bloemen
The Secret Temptation Antonio Banderas voor heren Plaatjes The Secret Temptation Antonio Banderas voor heren Plaatjes

The Secret Temptation van Antonio Banderas is een Houtachtig Kruidige geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. The Secret Temptation werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Bergamot, Roze peper, Elemi en Kardemom; hartnoten zijn Artemisia dracunculus, Basilicum en Jasmijn; Basisnoten zijn Hout Noten, Vetiver, Muskus en Vanille.

Bergamot Roze peper Elemi Kardemom

Artemisia dracunculus Basilicum Jasmijn

Hout Noten Vetiver Muskus Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about The Secret Temptation by Antonio Banderas.

The Secret Temptation Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antonio Banderas The Secret Temptation fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antonio Banderas The Secret Temptation, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan The Secret Temptation van Antonio Banderas naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van The Secret Temptation van Antonio Banderas geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Kruidige
Armand Basi In Blue Cerruti 1881 Amber pour Homme Roberto Verino VV Man Diptyque L'Eau Trois Geoffrey Beene Bowling Green L`Artisan Parfumeur L'Eau du Navigateur Bijan Bijan VIP Nez a Nez Foret de Becharre Jaguar Jaguar Performance Rasasi Hatem Diptyque Vinaigre de Toilette Montale Amber & Spices