Merken » A » Oriëntaals Bloemige « Groepen

patchoeli
muskachtig
witte bloemen
roos
Her Secret Temptation Antonio Banderas voor dames Plaatjes Her Secret Temptation Antonio Banderas voor dames Plaatjes

Her Secret Temptation van Antonio Banderas is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Her Secret Temptation werd uitgebracht in 2017. Topnoten zijn Neroli (Oranjebloesem) en Roze peper; hartnoten zijn Roos, Jasmijn en Iris; Basisnoten zijn Patchouli, Muskus, Amber en Suikerriet.

Neroli (Oranjebloesem) Roze peper

Roos Jasmijn Iris

Patchouli Muskus Amber Suikerriet

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Her Secret Temptation by Antonio Banderas.

Her Secret Temptation Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antonio Banderas Her Secret Temptation fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antonio Banderas Her Secret Temptation, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Her Secret Temptation van Antonio Banderas naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Her Secret Temptation van Antonio Banderas geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Victoria`s Secret Very Sexy (2007) Jean-Louis Scherrer Immense Pour Femme Alessandro Dell` Acqua Alessandro Dell` Acqua Romea D`Ameor The Secret Heroines of the Tsar Andy Warhol Pop pour Femme Jenna Jameson Heartbreaker by Jenna Red Pearl Silver Ring Humiecki & Graef Geste Arno Sorel Sham'n Dream Roberta di Camerino Donna R Jesus Del Pozo Ambar Jean Patou Chaldee