Merken » A » Oriëntaalse « Groepen

witte bloemen
balsemachtig
amber
patchoeli

Via Torta van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone is een Oriëntaalse geur voor dames. De Parfumeur achter dit parfum is Fernanda Russo. Topnoot is Witte bloemen; hartnoten zijn Amber en Jasmijn; Basisnoten zijn Patchouli, Sandelhout en Zwarte peper.

Witte bloemen

Amber Jasmijn

Patchouli Sandelhout Zwarte peper

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Via Torta by Antica Erboristeria e Spezieria San Simone.

Via Torta Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Torta fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Torta, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Via Torta van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Via Torta van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Davidoff Relax Ayala Moriel Gigi Bath and Body Works Chocolate Amber L`Artisan Parfumeur Patchouli Patch Yves Rocher Aztek Aramis JHL Ava Luxe Madame X Ajmal Mawsouf L`Erbolario Ambraliquida M. Micallef Mon Parfum Rasasi Oudh al Suifi Giorgio Armani Armani Privé Ambre Orient