Merken » A » Bloemige « Groepen

Via Maggio Antica Erboristeria e Spezieria San Simone voor dames

Via Maggio Antica Erboristeria e Spezieria San Simone voor dames

witte bloemen
roos

Via Maggio van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone is een Bloemige geur voor dames. De Parfumeur achter dit parfum is Fernanda Russo. Topnoot is Witte bloemen; hartnoten zijn Toscaanse Iris, Viooltje en Roos; Basisnoten zijn Hout Noten en Iris.

Witte bloemen

Toscaanse Iris Viooltje Roos

Hout Noten Iris

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Via Maggio by Antica Erboristeria e Spezieria San Simone.

Via Maggio Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Maggio fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Maggio, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Via Maggio van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Via Maggio van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Van Cleef & Arpels Murmure Christian Dior Dior Addict Summer Peonies Prince Matchabelli Aviance Night Musk Prince Matchabelli Wind Song Marks and Spencer Infusion Parfums Berdoues Violettes de Toulouse Eau de Parfum Avon C'est Moi Sarah Horowitz Parfums Perfect Gardenia Tsi-La Organic Kizes Montale So Flowers Oscar de la Renta Oscar Latin Light Teo Cabanel Early Roses