Merken » A » Oriëntaals Bloemige « Groepen

Via Della Ninna Antica Erboristeria e Spezieria San Simone voor dames

groen
witte bloemen
amber

Via Della Ninna van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. De Parfumeur achter dit parfum is Fernanda Russo. Topnoten zijn Waterachtige noten, Oranjebloesem, Groene bladeren en Munt; hartnoten zijn Lavendel en Poederachtige Noten; Basisnoten zijn Amber en Poederachtige Noten.

Waterachtige noten Oranjebloesem Groene bladeren Munt

Lavendel Poederachtige Noten

Amber Poederachtige Noten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Via Della Ninna by Antica Erboristeria e Spezieria San Simone.

Via Della Ninna Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Della Ninna fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Della Ninna, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Via Della Ninna van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Via Della Ninna van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Chloe Chloe Narcisse Guerlain Mahora Shaik Opulent Shaik Classic No 33 Leonard Fashion Dolce&Gabbana L`eau The One Saint Amour Si Pure Summer MDCI Parfums Le Rivage des Syrtes E. Coudray Nohiba Fiorucci Amore 14 Red Playboy Play It Spicy Jean Paul Gaultier Classique Charm Edition Juliet Stewart Juliet