Merken » A » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

Via Dei Tornabuoni Antica Erboristeria e Spezieria San Simone voor heren

balsemachtig
amber
rokerig

Via Dei Tornabuoni van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor heren. De Parfumeur achter dit parfum is Fernanda Russo. Topnoot is Gember; hartnoten zijn Amber en Nootmuskaat; Basisnoten zijn Ceder, Olibanum (kerkwierook) en Vetiver.

Gember

Amber Nootmuskaat

Ceder Olibanum (kerkwierook) Vetiver

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Via Dei Tornabuoni by Antica Erboristeria e Spezieria San Simone.

Via Dei Tornabuoni Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Dei Tornabuoni fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Dei Tornabuoni, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Via Dei Tornabuoni van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Via Dei Tornabuoni van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Al-Rehab Saat Safa Givenchy Pi Metallic Collector Hermes Eau des Merveilles Constellation Montale Steam Aoud (Aoud Hoggar Mota) Mona di Orio Oiro Monotheme Fine Fragrances Venezia Grace Amber Lorenzo Villoresi Alamut Zirh Corduroy Alexandra de Markoff Enigma Guerlain Habit Rouge Beau Cavalier DSH Perfumes Oude Arabique Arno Sorel Shaman Gold